2015. szeptember 19., szombat

Kritika # Sophia Smith és a félvérek élete ~ Dodó

Elősször is bagyon sajnálom hogy eddig kellett várnos csak egyáltalán nem voltam gép közelben. :/ 
Az iskola is közre játszott, de most itt vagyok! :D


xLinkx


Design:

A színek harmonizálnak, és a fejléc nagyon tetszik! Egyáltalán nincs semmi bajom a fejléccel gyönyörű! Na igen... addig nincs is gond... A moduloknál a Trailer nem kicsit csúszott ki a sávból. Én inkább sürgősen csinálnék egy külön oldalt és oda raknám be, mert ez így nagyon csúnya, vagy ha nem szeretnéd, akkor kicsinyíts rajta. Én a blogarchívumot feleslegesnek találom, mert van tartalom jegyzéket, ezért minden megtalálható ott, ás könnyebb is megkeresni a részeket. Érdekesnek találom a görög istenes oldalt. 

10/8

Történet:

Na... jó............... Le vagyok nyűgözve! Nagyon jó a történeted, és ahogy írod! Egy kicsit sem unalmas, majd' meghaltam a kíváncsiságtól! Nagyon tetszik, hogy nem összecsapott munka! A részek pont jó hosszúságúak. Azt ajánlom hogy a bejegyzéseket tedd sor kizártra hogy szebb legyen a kinézete. Ezt a történetet szívesen látnám akár egy sorozat, akár egy film változatában. (Vállalnék szerepet ;) ) 

10/9

Helyesírás:

Néhol van egy egy kisebb hiba, de nem szembe tűnőek. 

5/4,5

Dodó xoxo ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése