2015. augusztus 11., kedd

#Köszöntő, Képcsomag

Sziasztok!
Megnyílt az új blog. Új története kezdődik, tisztalappal :)

Hogy miért nyitottam új blogot?
 Erre a válasz egyszerű, és már a harmadik mondatban is benne van: Tiszta lappal akartam kezdeni.
Ami már megvolt nem akartam elveszteni, így hát, mint egy sorozatnak, ennek is lesz folytatása. Félre értés ne essék, nem fogok hónaponta új blogot indítani, csak most. Meg talán 10 év múlva...

A szerkesztők ugyanazok maradnak?
 Én mindegyik volt szerkesztőnek elküldtem a meghívót, de eddig csak Chibi és Dodó fogadta el. A szerkesztőfelvétel természetesen még folyik, így amíg kellően bő csapatot nem találunk függőben van a moderátorok száma.

Milyen újítások lesznek a blogon?
Sokkal aktívabb szeretnék lenni, és több tartalmat is hozok :)



Na, ennyi lett volna az előszó. És, hogy, mint előbb említettem, több tartalom legyen, máris jöttem nektek, egy képcsomaggal! :)

Az itteni képeken kívül sokkal több is van. Ez ilyen klasszikus, vintage princess-es csomag.
Ilyet gyakran hozok nektek, mert szeretem ezt csinálni :)

Amilyet szeretnétek kommentbe kérhettek. A képre rákattintatva behoz egy oldalt, ahol le lehet tölteni, egy tömörített mappába, amibe benne van az eredeti mappa, és abba a képek. Ha viszed, kérlek jelezd!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése