2015. október 18., vasárnap

Bemutatkozás - Monic D.

Sziasztok!
Monic D. vagyok, az új szerkesztő. Remélem tetszeni fognak a munkáim, és sokan rendeltek majd tőlem! :)
Amit tudni kell rólam: 14 éves vagyok, most kezdtem a középiskolát. Imádom az állatokat, van 8 macskám. ( Mehh :D ) A szerkesztés a mindenem. Rock imádó vagyok, de hallgatok mindent. Egyfajta vegyes tekercs vagyok. :D
A blogban ezeket rendelhettek tőlem: Fejléc, Blogajánló. A blogajánló nálam annyit jelent, hogy röviden bemutatom a blogot, bemásolom a Prológust és az első részt, aztán kikerül a blogra. A fejléc pedig a szokásos módon rendelhető. :)

Hát... A bemutatkozás nem az erősségem, amint láthatjátok is. Szóval én most elhúzom a csíkot, (persze nem olyan lassan mint egy csiga...) és nekiesek a tanulásnak.

E-mail címem: donamonic16@gmail.com

Rendeljetek bátran!

Monic D. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése