2015. október 26., hétfő

Bemutatkozom - Dorothy Hall

Sziasztok!

Én lennék Dorothy, a csapat új tagja.(És valószínűleg a legfiatalabb is)
Szeretek olvasni minden mennyiségben. :D Ezenkívül cicarajongó vagyok, egy cicám is van, Tigi. :3
Tőlem fejlécet lehet majd rendelni, illetve IPhone üzeneteket. Ezeket úgy kellene rendelni, hogy megadod
  • Hány óra legyen,
  • Milyen név legyen felül,
  • És leírod a párbeszédet
Pl.:

Anna: Jössz holnap suli után mekizni?
Én: Aha. :) Ki megy még?
Anna: Szerintem az egész osztály.
Én: Okés.

És aztán így nézne ki a végén:

http://www.iphonefaketext.com/screens/NjYyMTI.jpg

 Mutatok azért pár fejlécet is amit én csináltam. Figyelem ezek NEM elvihetőek.





 E-mail címem: dorothyhallblogger@gmail.com

Ennyi lett volna az én bemutatkozásom. Nem a legjobb, de remélem azért megteszi. :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése