2015. október 4., vasárnap

#Kritika ~ Dodó / Secret Blood

Szia! Nagyon sajnálom hogy késtem de az iskola miatt csak hétvégén tudok jelentkezni de itt is van a kritikád!




Design :

Minden olvasó a fejlécet nézi meg először, és én sem tettem másképp. A fejléced gyönyörű. A színek harmonizálnak, és tetszik a betűtípusa a címednek. A három főszereplő jól kitűnik a'lila színből, és nincs ki hagyva üres tér hanem textúrákkal lett szépítve. A modul sávval nincsen semmi bajom, csak annyi hogy az oldalaknál miért  nem csináltál fejezetek oldalt? Az olvasók könnyebben megtalálják a fejezeteket mint az archívumban. Ezen kívül nem tudok semmibe sem belekötni.

10/9

Tartalom:

A fülszöveg felkeltette az érdeklődésmet. Bár egy kicsit rövid, de pont elegt árul el hogy belekzdjek az 1.rész olvasásába. Elősször amikor belekezdtem elsápadtam. Azt gondoltam hogy juppi megint egy iskolás szerelmi háromszögnek lehet tanúja. DE! Ahogy tovább olvastam a részeket rádöbbentem hogy nem, és a történeted elragadott. Nagyon izgalmas és beleéltem magam az egészbe. IMÁDOM! 
Stefan ítró cuki és gyorsan belopta magát a szívembe bár nem vagyok egy vámpírnapló rajongó.
Demon pedig a rossz gonosz szerepét kapta meg ami jó mert így a történet is izgalmas. Sok-sok cselekmény szál fut egybe ami nem hagyja nyugodni az embert. A részek pont jó hosszuságuak ezért az olvasók beletudják élni magukat.

10/10

További jó blogolást!


 ~Dodó xoxo

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát! Nagyon édes szavakat írtál. Nagyon jól esik, hogy ezt gondolod a történetről. Az meg csak hab a tortán, hogy "IMÁDOD". :) ❤

    VálaszTörlés